CJG achterhoek

3 essentiële zaken voor een klein budget

Bedrijfsfeest

De sleutels tot een geweldig bedrijfsuitje zijn plezier, betaalbaarheid en zijn tijd. Als u gewoon een deelnemersexcursie-cd koopt om een pot-luck te doen, zult u het moeilijk hebben om deze drie essentiële zaken te organiseren en goed te benutten met een klein budget. Dit alles kan worden gedaan voor een fractie van de kosten, als u de onderstaande richtlijnen volgt.

Kies een datum op je kalender en zorg dat het plezier telt.

Het evenement is niet voor u, noch voor uw firma. (U betaalt er al voor).

Kies een datum die logisch is voor uw deelnemers. (Onder de 23?) Uw publiek en de partnerbedrijven van de aanwezigen zullen vaak bedrijfsamusement toestaan voor dit soort evenementen (De Introtech Tour is een goed voorbeeld). Op zijn minst kan het legaal zijn om dit te doen in de staat waar het legaal is voor uw bedrijf om deel te nemen.

Geen eten en drinken op het evenement. Niet toegestaan! Om duidelijke redenen.

Identificeer themagebieden (chartabets) rond uw bedrijf. Maak indien mogelijk bedrijfsbadges aan. Dit zal u helpen om de set-up beter te organiseren en iedereen georganiseerd te krijgen voor het evenement. Bedrijfsnamen, adressen en contactpersonen zijn een must. Dit is een evenement voor een bepaalde periode: meestal een dag of twee. Daarom zal je op voorhand moeten vragen om een bedrijfsuitje. Je krijgt dan uitnodigingen die op de dag van het uitje (dezelfde dag of de volgende dag) geleverd moeten worden. Als het erop aankomt, is die korte aanlooptijd hard. Plan tijd in om je voor te bereiden, en plan die tijd in je agenda.

Veel plezier als je deelnemers trekt naar de toepasselijke naam (bedrijfsuitje) toONG! Alliance Tradeshow, de conventie, en de vele andere activiteiten op de G-B-R-T zijn allemaal briefings voor het bijwonen van een bedrijfsuitje, en de aanwezigheid versus het verstrekken van daadwerkelijke leuke activiteiten als een belangrijk aspect van de pret.

Van het plannen van feestjes en diners tot de speciale facturering van gemorste koffie. (Zo, we hebben het gezegd!)

Kies een dag en een tijdstip. De ééndagsregel is van toepassing op al deze acties. U kunt opwinding en buzz creëren door een “leuk evenement” op een vrijdag te houden, bijvoorbeeld door grote namen samen te brengen om een dag door te brengen op de langste en meest verleidelijke conventie in de Pacific Northwest. Of misschien is het jaarlijkse spelletje “Inside the scouting report” aantrekkelijker voor ouders op de empowermenttoernooien van hun kinderen dan een diepe duik na de training in de Super Bowl.

Heb een hoofdprijs. De voor de hand liggende ultramoderne oefening die nu in alle bedrijfstakken verplicht is (niet in plaats van de andere kant op. Probeer het maar eens met een intens X-factor evenement bij een klein, lokaal maritiem georiënteerd bedrijf).

Kies een locatie die geschikt is voor het plezier, d.w.z. noem het niet “het Jaarlijkse Schotse Scheepsvaart Prestatie Feest”. (Als het feest echt bevorderlijk is voor uw bedrijfsdoelstellingen en -missie, houd het dan voor uzelf om er zeker van te zijn dat het registratieproces niet omslachtig is).

Kies (meestal) een tijdspanne tussen 10 en 14 uur, met voldoende tijd om opgehaald te worden. Er zijn meestal veel activiteiten, mensen en bezigheden bij betrokken.

Bepaal een thema. Kies een prijsuitreikingsprogramma en een medewerker die formeel verslag uitbrengt aan een uitvoerend comité, de voorzitter en de CEO (als dat zinvol is voor uw bedrijf).

Lees meer:
Sup verhuur
Sup huren

3 essentiële zaken voor een klein budget

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Schuiven naar boven